Cunniscenza parallela di u generatore di energia (2)

Chì

Chì duverebbe piglià a nota quandu u parallelu quasi-sincronizatu di cullezzione di generatori?
L'associazione quasi simultanea hè una prucedura pratica.Sia l'operazione hè liscia o altrimenti hà una grande cullaburazione cù l'esperienza di l'operatore.Per impediscenu l'associazione in diverse durazioni, l'aderenza à 3 circustanze ùn hè micca permessa di chjude.
1. Quandu a punta di a tavola di sincronizazione salta, ùn hè micca attivata per chjude, per via di u fattu chì ci puderia esse una sensazione di cinta in u tavulu di sincronizazione, chì ùn pò micca vede i prublemi paralleli appropritati.
2. Quandu u tavulu simultaneous turns as well fast, si indica chì a distinzione di freccia in trà u generatore prontu à esse paralleled è quellu di e diverse altre cullizzioni generatore hè ancu grande.A causa di u fattu chì l'ora di chjusu di u circuit breaker hè difficiule di rializà, u circuit breaker ùn hè tipicamenti micca chjusu à u puntu di sincronizazione.Ùn hè micca permessu di chjude.
3. Se a punta di a tavola di sincronizazione si ferma à u puntu d'integrazione, ùn hè micca permessu di chjude u switch quandu si ferma.Questu hè postu chì se a freccia di unu di u generatore stabilisce cambiamenti di colpu durante a prucedura di chjusura di u breaker, hè pussibule per u breaker per chjude à u fattore non-sincronizatu.
4. Just quantu à reajustà a sensazione di putenza inversa di sistemi paralleli?
Quandu i gruppi di generatori 2 sò juxtapusi senza tunnellate, ci sarà un prublema di diffarenza di freccia è di differenza di tensione trà e duie cullezzione di generatori.È nantu à l'arnesi di surviglianza (ammeteru, putenza, putenza metru) di i dui sistemi, u veru scenariu di putenza inversa hè riflessu, unu hè a putenza inversa causata da a velocità irregulare (regularità), è l'altru hè attivatu da a diferenza di tensione. .U travagliu invertitu, a so mudificazione hè cum'è cunforme cù:

Mudificazione

1. Mudificazione di u fenomenu di putenza inversa causata da a freccia: se e frequenze di i dui sistemi ùn sò micca uguali, è ancu a distinzione hè enormosa, serà affissata nantu à l'instrumentu (ammeter, putenza), u currente di u dispusitivu cù alta vitezza palesa un valore pusitivu, oltri ca comu lu putiri meter indica un valore favurevuli.U putere, invece, u presente mostra un valore avversu, è ancu u putere mostra un valore avversu.Attualmente, cambia a tarifa (frequenza) di una di l'unità, è cambiala secondu l'indicatore di u metru di putenza, è cambia u segnu di u metru di putenza à assolutamente no.Fate l'indicatori di putenza di e duie unità no, cusì chì i tassi di rotazione (regularità) di i dui dispusitivi sò basamenti listessi.Tuttavia, quandu l'ammeteru indica ancu avà, questu hè u fenomenu di putenza inversa causatu da a diferenza di tensione.
2. Mudificazione di u fenomenu di putenza inversa attivatu da a distinzione di tensione: quandu l'indicazione di u metru di putenza di i dui gruppi di generatori sò tramindui no, è l'ammeteru hà sempre una indicazione attuale (vale à dì, unu invertitu è ​​un indicatore favurevule), a tensione. mudificazione di trà i generatori pò esse riajustatu.Quandu cambia u pomo, dipende da l'indicazione di l'ampere è ancu l'aspettu di putenza.Eliminate u signu di l'ammeteru (vale à dì, aghjustate à assolutamente micca).Dopu chì l'ammeteru ùn hà micca indicazione, aghjustate l'aspettu di putenza à un ritardu di più di 0,5 secondu u segnu di u metru di l'elementu di putenza.Normalmente, pò esse aghjustatu à circa 0,8, chì hè u megliu statu.
5. Circuitu di sicurità Generator
1. Reverse power A sensazione di putenza inversa hè purtata da a distinzione in a tarifa (regularità) è ancu voltage di a cullizzioni di generatori, vale à dì, una cullizzioni di generatori hà un putere favurevule, mentre chì e diverse altre cullizzioni anu un putere negativu.Questu hè di riclamà, u sistema cù u putere avversu vene à esse una tunnellate attualmente (a freccia di stu sistema hè bassa è a rotazione hè inconsistente).Quandu i voltages ùn sò micca listessi, u sistema cù alta tensione certamenti darà un currente responsive è ancu una tensione reattiva à u dispusitivu cù tensione ridutta (l'ammeteru di sta unità indica a direzzione favorevule), chì quantità aghjunghjendu un sistema di cuntrollu di fasa in u dispusitivu. sistema di alimentazione elettrica.L'unità cù bassa tensione finisci per esse assai enormi in questu tempu, ottenendu un grande currente reattivu per mantene l'equilibriu di tensione di e duie unità (l'ammeteru di stu sistema mostra a direzzione inversa).Quandu surviglianza, reajustà u voltage di una certa unità più grande o sminuì u voltage di un altru sistema, pruvucannu un dispusitivu aviri un putenza inversa esistenti, è dinù u so currenti funziunamentu hà da fà cù 20% di u nominali esistenti.U relé di putenza inversa funziona, viaghja, è ancu allarmi, ma ùn smette micca.
2. Overcurrent: A putenza nominale di u generatore attuale hè certa, è a so capacità di sovraccarichi hè estremamente bassu, in generale riguardu à 5% di u putere classificatu.U tempu di carica permessu hè di 15 ~ 30 minuti, è ancu u massimu ùn hè micca più grande di 60 minuti.U generatore si riscalda, è ancu l'insulazione di u cordone serà certamente diminuitu, chì diminuirà a vita di serviziu.Per quessa, s'ellu ùn ci hè micca bisognu unicu quandu stabilisce a difesa di sopracorrente, a prutezzione di sopracorrente pò esse stabilita à 110% di a corrente nominale.In tutta a prova di carica, porta a corrente à u 110% di a corrente nominale, è ancu u relé di sovracorrente certamente agirà.Viaghju, sistema di alarme, senza chjusu.
3. Overvoltage: Quandu i gruppi di generatori sò utilizati in parallelu, unu di i più teme hè chì u sistema di furnimentu di l'energia certamente oscillate.Appena a tensione di u sistema oscillante aumenta, hè faciule per attivà l'insulation break down di l'arnesi elettrichi è ancu l'equipaggiu di alimentazione, è i dispusitivi di alimentazione è ancu l'arnesi elettrichi seranu immobilizzati cù l'altri.Per questu scopu, i generatori utilizati in parallelu sò dotati di prutezzione di sopratensione, è ancu u so valore di setup hè 105% di a tensione nominale hè u più efficace.Cortu-circuit relay over-voltage, viaghju è ancu smettere, azzione di alarme.


Tempu di post: Dec-30-2022