U generatore diesel si spegne quandu hè in funzione per un tempu

wps_doc_2

1. Quandu a cullizzioni di u generatore di diesel hè chjusu automaticamente, a tarifa hè lentamente calata, a prucedura hè instabile, è l'exhaust hè fumu biancu.Sta sensazione palesa chì ci hè acqua in u diesel, u pad di tubu cindricu hè lavatu, o a descompressione automatizata hè dannata.Passi: Sustituite u pad di tubu cindricu è ancu riajustà u mecanismu di decompressione. 

2. U pipeline di scarico hè interessatu da u fumu neru, è ancu a porta di gasu ùn pò micca funziunà tipicamenti.Sta circustanza hè principarmenti attivata da u cattivu ardenti di diesel in u diesel è ancu e macchine di gestione ambientale.U filtru di l'aria deve esse pulita in assenza di gas per dragà u tubu di ingressu per assicurà chì l'aria hè abbastanza. 

3. Quandu si spegne istantaneamente, l'operazione hè instabile è vene cun un audio di percussione anormale.Stu fenominu hè un fallimentu meccanicu inespettatu.Locks, i suldati di valve diminuite, a primavera di chjude hè dannata o l'asta di valvola hè rotta, facendu chì a valvula diminuisce.Quandu sta situazione si trova à esse situata in u travagliu, deve esse abbandunà subitu per stà chjaru di pruvucà grandi crashes meccanichi.Pò esse mandatu à una valutazione cumpleta di punti di mantenimentu prufessiunale.

wps_doc_0

4. Quandu u flameout automatizatu, u ritmu diminuite inesperu, è i tubi di scarico sò seriamente attratti.Stu fenominu hè principarmenti purtatu da u forte bloccu bruscu di a prucedura di u mutore.Ferite, stuck, oltri cattivi attritu, stuck, shed un fustu o muzzicanu i cumpunenti dispusitivu di distribuzione di gas, etc, triggering u mutore à esse infurmatu.U sistema di lubricazione deve esse rinfurzata, u sistema di climatizazione hè tenutu, è ancu l'oliu di lubricante è l'acqua di l'aria condizionata deve esse rinfurzata. 

5. Duranti u flameout automaticu, u mutore diesel sona stale, stende dura, oltri pirate di fumu neru.Questu mostra chì u mutore diesel hè strained.

6. Ùn ci hè micca irregularità prima di flameout automaticu, è di colpu i flameouts mostranu chì a pompa di gasu di gasu o u gadget di sparghje di carburante ferma istantaneamente u supply di gas.I mutivi sò: i surgenti di u pistu sò rotti, u pistu hè uccisu da i contaminanti, a carta di a valvula di agulla di l'injector hè eliminata, a primavera di pressione hè dannata, a pompa di jet di carburante manipula a barra è a so cunnessione è liquidate.U truccu nantu à l'assi hè stata appiattata per via di l'allentamentu, facendu chì l'arburetu di trasmissione o u discu energeticu scorri, cusì l'arburetu di l'accionamentu ùn pò micca guidà u travagliu di a pompa di iniezione di gas.

wps_doc_1

7. Quandu si faci un flameout automaticu, a tarifa di u prezzu di u generatore di diesel hè progressivamente diminuita.Questu mostra chì u mutore diesel à barre dritte ùn deve esse usatu per via di u fattu chì u diesel in u cisterna di carburante hè utilizatu, o l'interruttore di u cisterna di almacenamiento di gas hè attivatu, o u filtru di carburante è a pompa d'oliu sò ostruiti, o u circuitu d'oliu ùn hè micca sigillatu in l'aria, risultatu in a "resistenza di gas" (Gone along with rate inestability before the flameout) passi: Per inspeccionà u circuitu d'oliu di bassu stress, prima esaminà u containeru di carburante, u buttone di u containeru di carburante, u filtru, sia a pompa di l'oliu manca d'oliu, u bloccu o u buttone ùn hè micca apertu, ecc, aderitu da pompe di iniezione di carburante solte nantu à a pompa di iniezione di gas Pressu l'interruttore di a pompa di gas per osservà a circulazione di l'oliu chì scorri à a vite di l'aria. .


Tempu di Post: 15-May-2023