Chì ghjè u generatore diesel?

generatore 1

Un generatore di diesel hè a cumminazzioni di un mutore diesel cù un generatore elettricu per pruduce energia elettrica.Questa hè una certa situazione di generatore di mutore.Un mutore di ignizione di compressione di diesel hè generalmente sviluppatu per uperà nantu à carburante diesel, ma certi tipi sò adattati per altri carburanti liquidi o gas naturale.

E cullizzioni di generatori di diesel sò aduprate in pusizioni senza cunnessione à una rete elettrica, o cum'è fornitura di energia di situazione d'emergenza se a rete hè corta, inseme per applicazioni ancu più complicate, cum'è peak-lopping, support grid, è ancu esportà à a reta elettrica.

U dimensionamentu currettu di i generatori diesel hè cruciale per evità una carica bassa o una scarsità di putenza.U dimensionamentu hè cumplessu da e caratteristiche di l'elettronica muderna, in particulare i lotti non lineari.In varietà di grandezza attornu à 50 MW è sopra, una turbina di u gasu di u ciculu apertu hè più efficau à lotti pieni di una gamma di motori diesel, è assai più chjucu, cù prezzi di finanziamentu paragunabili;ma per a rutina parti di carica, ancu à questi gradi di putenza, selezzione di diesel sò qualchì volta scelti per apre e turbine di gas di ciclu, per via di e so efficienze eccezziunali.

Generatore di diesel nantu à una nave d'oliu.

A cumminazzioni imballata di un mutore diesel, un set di putenza, è ancu parechji dispositi supplementari (cum'è basa, canopy, depletion audio, sistemi di cuntrollu, breaker, riscaldatori d'acqua di giacca, è ancu sistema di principiu) hè descrittu cum'è un "settu produttu". o un "genset" per brevi.

generatore 2

I generatori di diesel ùn sò micca solu per l'energia d'emergenza, ma puderanu ancu avè una funzione addiziale di alimentazione di energia à e rete di utilità sia durante i periodi di punta, sia durate quandu ci hè una carenza di grandi generatori di energia.In u Regnu Unitu, stu prugramma hè gestitu da a reta naziunale è hè chjamatu STOR.

I navi generalmente utilizanu generatori di diesel, spessu micca solu per furnisce l'energia ausiliaria per luci, ventilatori, winches è cusì, ma ancu indirettamente per a propulsione primaria.Cù propulsione elettrica, i generatori ponu esse messi in un locu convenientu, per permette di trasportà più merci.L'accionamentu elettricu per i navi sò stati sviluppati prima di a Battaglia Mondiale I. L'unità elettriche sò state specificate in parechji navi di guerra sviluppati durante a Siconda Guerra Munniali, perchè a capacità di fabricazione per i grandi riduttori di riduzzione restava in pocu tempu, cumparatu à a capacità per a fabricazione di l'equipaggiu elettricu.Una tale configurazione diesel-elettrica hè ancu aduprata in certi veiculi di terra enormi cum'è i motori di ferrovia.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022