I generatori diesel sceglienu a putenza ghjusta

wps_doc_0

Quandu compranu gruppi di generatori diesel, i clienti tipicamente cunfondenu quantu grandi gruppi di generatori diesel sò scelti?Infatti, quandu si compra gruppi di generatori diesel, a scelta di energia di e cullezzione di generatori diesel hè assai essenziale.Selezzione di i prezzi eccessivi di crescita di u costu.Selezziunate ancu chjuchi ùn ponu micca suddisfà e richieste di cunsumu di energia.Eccu l'aderenza à i cunsiglii per voi:

1. Sceglie u putere ghjustu:

1. Apparecchi elettrici cumuni per a casa: cum'è sistemi di computer, televisione, luci elettriche, illuminazione, includenu a putenza nominale per include = putenza generale di ingressu di putenza;

2. Riscaldamentu di i dispusitivi elettrichi: microonde, riscaldatore d'acqua calda, unità di riscaldamentu d'acqua, cooker induction, è cusì, stu tipu di putenza elettrica hè 1,5-2 volte calculu = putenza d'utilizazione di putenza cumpleta;

3. Apparecchi elettrichi sensoriali: aria condizionata, pompa d'acqua, frigorifera, compressore d'aria, mutore elettricu, etc. U putere hè calculatu à 2,5-3 volte di a putenza nominale = putenza tutale di cunsumu di energia.

wps_doc_1

Dichjarazioni: A dimensione di putenza di e cullezzione di generatori di diesel hè tipicamente sceltu da u numeru è u putere cumpletu di i dispositi elettrici.U putere di u generatore ùn hè micca solu aghjuntu à u putere di tutti i dispositi di putenza, è ancu hè necessariu di cunsiderà l'approcciu iniziale di l'usu di l'apparecchi elettrici.Di solitu, l'avvicinamentu di l'iniziu hè divisu in u principiu direttu è in l'iniziu di riduzzione di pressione o in l'iniziu dolce.Per quessa, quandu sceglie u putere di a cullizzioni di generatori, in più di cunsiderà a quantità di tutta a putenza elettrica, a putenza di start-up di ogni dispusitivu elettricu deve esse pensata.


Tempu di post: Jul-13-2023