Chì sò e specificazioni di custruzzione per l'installazione di gruppi elettrogeni diesel (1)

wps_doc_0

1. Prep work before setup of the unit:

1. Manipulazione di unità;

Quandu si trasferisce, avete bisognu di piglià in contu i cordi di a furmazione chì deve esse incorporatu un paràmetru adattatu, è ancu alzà u generatore diesel delicatamente.Quandu u genset di u dispusitivu hè trasportatu à u locu, pruvate à mette in u magazzinu u più altu pussibule.Se ùn ci hè micca un magazzinu, deve esse salvatu à l'alfresco, è ancu u cisterna di carburante hè elevatu per evità l'acqua di piovana da esse soaked.Dannu l'equipaggiu.

A causa di a grande quantità di u sistema è ancu u pesu pisanti, a cura di sicuru deve esse preparata prima di a stallazione.U portu di manipulazione deve esse riservatu in u spaziu di u sistema di l'informatica.Dopu chì a squadra di standby hè trasferita, a porta è a finestra duveranu esse sviluppate è ancu stallate.

2. Aprite a scatula;

Prima chì a scatula hè aperta, a terra deve esse eliminata per inspeccionà se a scatula hè dannata.Validate u numeru è ancu a quantità di a scatula, ùn dannu micca l'unità quandu u pacchettu hè apertu.A serie di a scatula hè di plegà prima a piastra superiore, è dopu sguassate di u bordu laterale.I seguenti travaglii duveranu esse fattu dopu à a scatula di a scatula:

① Tutti i dispusitivi è i dispusitivi secondu a lista di u dispusitivu è ancu a lista di imballaggio;

② Vede se a dimensione principale di u dispusitivu è ancu l'accessori resta in linea cù l'illustrazioni;

③, esaminà l'unità di u generatore di diesel è ancu l'attache s'ellu hè dannatu è ancu di ruggine;

④ Se u dispusitivu ùn pò micca esse muntatu in tempu dopu a valutazione, deve esse riapplicatu à a rimuzione di u disassemblamentu.Ùn girate micca a trasmissione di u dispusitivu è a parte di lubricazione prima chì l'oliu di corrosione hè eliminatu.Se l'oliu anticorrosione hè statu eliminatu dopu a valutazione, l'oliu antirugginu deve esse riapplicatu dopu a valutazione.

⑤ Dopu à u disimballamentu, l'equipaggiu deve esse mantinutu horizontale.A flange è e diverse interfacce anu da esse bluccatu, imballatu, è impediscenu a pioggia è a polvera da esse sommersa.

wps_doc_1

3. Posizionamentu di linea;

Sicondu i dispusitivi nutatu trà u sistema è u centru di a superficia di u muru o a facilità di u pilastru, i sistemi è ancu u dispusitivu sò marcati cù a dimensione di dimensione di l'unità.A varianza permessa trà u centru di l'unità è a superficia di u muru o u centru di a colonna hè di 20 mm, è ancu l'incoerenza permessa trà l'unità è u sistema hè 10 mm.

4. Esaminà l'arnesi per a stallazione;

Inspeccione l'equipaggiu, capisce u materiale di cuncepimentu è i disegni di custruzzione, preparanu i materiali secondu i prudutti richiesti da l'illustrazioni di layout, è ancu dà i materiali in u situ web di custruzzione in ordine.

Se ùn ci sò micca disegni di layout, riferite à l'indicazioni, è ancu secondu u scopu di l'arnesi è ancu i bisogni di a stallazione, a fonte d'acqua, l'alimentazione, u mantenimentu è l'usu sò pensati, determinà a dimensione è u locu di l'acqua. pianu civili, oltri attirà u sistemu à urganizà a mappa avio.

5. Preparate l'equipaggiu appiccicatu è l'arnesi di stallazione


Tempu di post: Jul-26-2023