Generatore di magneti permanenti

sirda (1)

In i motori elettrici DC d'oghje, u metudu di eccitazione chì usa corrente DC per generà u campu elettromagneticu postu maiò hè chjamatu eccitazione attuale;se un magnetu irreversibile hè fattu usu di rimpiazzà l'excitazione esistenti per pruduce u campu elettromagneticu di u polu maiò, stu tipu di mutore ilettricu hè chjamatu mutore elettricu magnetu irreversibile.

U brushless pò esse ottenutu in parechji casi, per quessa hè soprattuttu utilizatu in picculi è micro motori elettrici.Quandu si usa l'alimentazione di frequenza variabile, u mutore magneticu irreversibile pò ancu esse usatu in u sistema di trasmissione di cuntrollu di freccia.Cù a rinnuvamentu cuntinuu è a migliione di l'efficienza di i prudutti magnetichi irreversibili, i mutori elettrici magnetichi à longu andà sò stati largamente utilizati in diversi campi cum'è i dispositi di famiglia, l'arnesi medichi, i veiculi, l'aviazione è ancu a prutezzione naziunale.

U svantaghju di u mutore magnetu longu hè chì s'ellu hè utilizatu in modu improperly, quandu si travaglia à una temperatura caru o ancu ridutta, sottu à l'attività di a risposta di l'armatura generata da u currenti inrush, o sottu a risonanza meccanica severa, pò esse. crea danni irreversibili.A demagnetizazione rende a prestazione di u mutore debilitatu o ancu inutile.Per quessa, u trattamentu unicu deve esse pigliatu quandu si usanu mutori di magneti permanenti.
Intro

sirda (2)

In u 1832, u ghjovanu ingegnere elettricu francese Pixy hà pruduciutu cù successu u generatore rotativu di magnete à longu andà di u globu.

In questu generatore, Pixie hà stallatu un commutatore preliminare, chì hà trasfurmatu a corrente rotativa creata in u generatore in a dritta esistente necessaria per a fabricazione cummerciale allora.Tuttavia, i generatori di magneti irreversibili di Pixie anu dui svantaghji distintivi.Prima, i so dispusitivi sò abbastanza voluminosi, è hè difficiule di rinfurzà a putenza aumentendu a velocità.Siconda, a so forza mutivu hè a forza di travagliu, chì hè ancu difficiuli di ottene una alta putenza esistente aumentendu a tarifa.

À u listessu tempu chì Pixie hà rinfurzatu u so generatore di magnete à longu andà, altri individui anu studiatu ancu u generatore di magnetu irreversibile è hà fattu alcune innovazioni impurtanti.Da u 1833 à u 1835, Sushston è Clark è ancu altri anu sviluppatu novi dispusitivi cum'è l'armatura di bobina rotante è un quadru di magnete stazionariu.A vitezza di vultà.

Dapoi, a ghjente hà ancu cambiatu u gadget di forza mutivu di u generatore, cambiendu l'affare cù un arbre rotativu, è ancu cambià a manu per esse guidata da un mutore di vapore.Fendu questu, a vitezza hè stata migliurata considerablemente, è ancu a quantità di energia elettrica creata hà in realtà aumentatu assai.

In basa di e tecnulugii 2 sopra, uni pochi di altre tecnulugii sò stati ancu eseguiti.Intornu à u 1844, in Francia, Germania, Gran Bretagna è altre nazioni, ci era attualmente generatori sustanziali è ancu sgradati per furnisce una nova putenza per l'elettrolisi, è per furnisce una putenza nova à e macchine per via di u mutore elettricu iniziale.

A nascita di u generatore di magnete permanente hè a prima volta chì l'energia meccanica trasfurmata da l'energia termale hè cunvertita in energia elettrica, cusì chì l'esseri umani anu ottenutu un novu putere cù una larga prospettiva dopu a putenza termale.


Tempu di Postu: Dec-06-2022