Chì ghjè u standard per selezziunà un generatore diesel?

Cù a popularisazione di l'industria, a necessità di energia elettrica hè in crescita, è e cullezzione di generatori di diesel anu ancu cuminciatu à vende bè.Allora esattamente cumu l'utilizatori uttenenu cullezzione di generatori diesel?
1. 8 catture chì l'individui devenu fucalizza nantu à l'acquistu
1 Puzzle u partenariatu trà KVA è ancu KW.Tratta cù KVA cum'è KW per enfatizà eccessivamente u putere è u mercatu à i clienti.In fatti, KVA appare putenza, KW hè putenza efficace, è dinù u partenariatu trà elli hè IKVA = 0,8 KW.I dispositi impurtati sò generalmente revelati in KVA, mentre chì i dispositi elettrici domestici sò generalmente revelati in KW, cusì quandu si determina a putenza, KVA deve esse scambiatu KW à un scontu di 20%.

set1

2. Ùn parlate micca di a cullaburazione trà a putenza longa (valutata) è u putere di salvezza, solu dì una "putenza", è ancu u mercatu di u putere di salvezza cum'è u putere di longa durata à i clienti.In realtà, u putere di salvezza = 1,1 x putenza di linea longa.Inoltre, u putere di salvezza pò esse usatu solu per 1 ora da 12 ore di funziunamentu constante.
3. A putenza di u mutore di diesel hè cunfigurata cum'è grande cum'è a putenza di u generatore, per diminuisce u prezzu.In attu, u settore generale dichjara chì a putenza di u mutore diesel hè più o uguale à 10% di a putenza di u generatore, per via di perdite meccaniche.Ancu peggiu, certi misreport u cavallu putenza di u mutore diesel cum'è kilowatts à u cliente, oltri a stallà u sistemu cù un mutore diesel più chjucu cà u putere di u generatore, friquintimenti canusciutu comu: picculu carrettu cavallu-tirata, à fà sicuru chì a vita di l'unità hè ridutta, u mantenimentu hè custanti, è u costu di usu hè altu.Ùn troppu altu.
4. U telefuninu pre-possedutu ricondizionatu hè uffertu à i clienti cum'è una macchina nova, è ancu qualchì mutore diesel ricondizionatu sò furniti cù un novu generatore è ancu un armariu di cuntrollu, in modu chì i clienti normali micca prufessiunali ùn ponu micca dì s'ellu hè. un equipamentu novu o un vechju equipamentu.
5. Segnala solu u nome di a marca di u mutore di diesel o di u generatore, micca u locu d'origine è ancu a marca di u dispusitivu.Cummins in i Stati Uniti, Volvo in Svezia, è Stanford in u Regnu Unitu.In realtà, hè difficiule per ogni tipu di generatore di diesel prontu per esse cumpletu da una impresa individualmente.I cunsumatori duveranu avè una cunniscenza dettagliata di u mutore diesel, u generatore, è ancu i pruduttori di l'armadiu di cuntrollu è ancu i nomi di marca di u sistema per valutà bè a qualità di u dispusitivu.

set2

6. U sistema senza funzione di difesa (generalmente canusciutu comu 4 prutizzioni) hè prupostu à u cunsumadore cum'è un sistema cù funzione di sicurità tutali.Ciò chì hè ancu di più, u dispusitivu cù strumentazione incompleta è ancu nisun buttone d'aria hè offrittu à i clienti.In fattu, hè di solitu specificatu in u settore chì i dispositi più di 10KW anu da esse equipati cù strumenti cumpleti (cumunemente chjamati cinque metri) è ancu di interruttori d'aria;sistemi enormi è ancu unità automatizati deve avè caratteristiche di difesa di l'autore.
7. Ùn importa micca u gradu di a marca è l'arrangiamentu di u sistema di cuntrollu di i motori diesel è i generatori, discutemu solu u prezzu è ancu u tempu di spedizione.Qualchidunu utilizanu in più mutori d'oliu chì ùn sò micca specifichi per e stazioni di energia, cum'è u mutore diesel marinu è ancu i motori diesel di camion per e cullezzione di generatori.A qualità superiore di l'energia elettrica (tensione è regularità), u pruduttu finali di u sistema, ùn pò esse garantitu.Sistemi cù prezzi troppu bassi di solitu anu prublemi, tipicamenti riferiti cum'è: solu l'acquistu sbagliata ùn hè micca a vendita incorrecta!
8. Ùn parlà micca di i dispusitivi arbitrariu, cum'è cù o senza silenziatore, cisterna di gas, pipeline di carburante, chì qualità di batteria, quantu batterie capacità, quantu batterie è cusì.In fatti, sti add-ons sò cusì vitali chì anu da esse citati in u cuntrattu.In più, ùn portanu mancu u seguitore di u cisterna di l'acqua, perchè u cliente pò apre a piscina da ellu stessu.
U generatore diesel hè un dispositivu essenziale di alimentazione di salvezza, è hè necessariu esse attentu à l'acquistu, è ancu pò esse utile solu quandu l'utilizanu.
2. Acquistu di u sistema
Quandu compra un generatore di diesel, l'indicatori ecunomichi è e prestazioni estensivi di a cullizzioni di generatori di diesel deve esse pensatu cumplettamente, a cumpetenza, u locu geugraficu è u livellu prufessiunale reale di u fornitore, è se u fornitore hà una soluzione post-vendita. i veiculi di travagliu di riparazione d'urgenza, arnesi spiciali, etc. Allora pensate chì u putere di u sistema sceltu currisponde à u putere di a carica elettrica.Di genere, hè assai megliu di sceglie u putere di l'unità per: u putere classificatu di u dispusitivu x0.8 = u putere di i dispositi elettrici.S'ellu ci sò mutori grande è ancu mediu, 2-5 volte l'iniziu esigenze esistenti per esse pigliatu in cunsiderà.Se l'unità hè principalmente utilizata per carica l'UPS, una valutazione esperta deve esse fatta secondu u scenariu attuale di l'UPS, è dopu chì a putenza nominale di u generatore hè determinata.


Tempu di Postu: Feb-16-2023