Chì duverebbe fà se u generatore ùn carica micca a bateria?

1. A temperatura ambientale hè troppu bassu.

2. A vitezza di partenza hè bassu.Per u generatore di diesel chì stringe a manu, a vitezza deve esse aumentata gradualmente, è dopu u manicu di decompressione deve esse tiratu à a pusizione di non-decompressione, perchè ci hè una compressione normale in u cilindru.Se u mecanismu di decompressione hè adattatu bè o a valvula tene u pistone, spessu si sente laboriosa.Hè carattarizatu da u crankshaft à una certa parte è ùn pò esse spustatu, ma pò esse tornatu.

wps_doc_0

A suluzione di i motori diesel quandu ci hè un gruppu di generatori diesel in carica: i motori diesel ùn ponu micca move:

1. In u casu di bassu temperature, tu avissi a fari un bonu travagliu di warm-up di generators diesel, altrimenti ùn hè micca fàciule à principiatu.

2. À stu tempu, oltri a cuntrollà u miccanisimu decompression, tu avissi dinù verificà s'ellu u rapportu meshing gear timing deve esse sbagliatu.Per i generatori di diesel chì utilizanu a motivazione elettrica, se a velocità di partenza hè estremamente lenta, a maiò parte di a motivazione hè debule, è ùn indica micca chì u generatore diesel stessu hà un fallimentu.Contrasta una ispezione dettagliata di a linea elettrica per determinà se a batteria hè abbastanza per carricà u generatore di generatore diesel.Chì si passa ?Cumu deve risolve sta situazione?In seguitu, spiegheraghju à tutti da Deman à esperti di Demmann.

Analisi di fallimentu:

I generatori DC ùn caricanu micca e batterie hè un fenomenu di fallimentu più cumuni, chì hè generalmente causatu da u poviru cuntattu cù u rotore di u generatore DC, u rotore di u generatore DC, u regulatore DC o a linea di carica.

wps_doc_1

causa di prublema:

1. Dannu di regulatore DC

2. Pover spazzola di carbone di generatore DC

3. Dannu Rotor

4. Dannu di dispusizione

5. Break off o poviru cuntattu di u cable output systemic

Metudu di esclusione di fallimentu:

1. Verificate i cavi di cunnessione senza anormalità truvata

2. In l'absenza di un strumentu di teste, una estremità di un filu di guida magre pò esse fissatu nantu à u pilastru di u filatu di u mutore, è u casu di u mutore hè espostu à l'altru finale.Se ci hè una scintilla, sguasserà rapidamente u filu.In ogni casu, ùn ci hè stata scuperta in l'ispezione, chì hà dimustratu chì ci era un fallimentu in u generatore DC.

3. Disassemble u generatore per verificà i cuntatti internu, è truvate chì u filatu sistemicu è u filamentu di u campu magneticu "F" hè bonu.Dopu avè tiratu u rotore, hè statu trovu chì u rotore è u attritu di u stator causanu u rotore per brusgià, è u cuscinettu di u generatore DC hè ancu dannatu.

4. Dopu à rimpiazzà cuscinetti è rotors, u generatore DC hè statu generatu nurmalmente dopu à l 'assemblea è machine à teste., Sia ogni cunnessione di filu hè strettu è se u travagliu di starter hè normale.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2023